ل کا دورہ مصیبت کا اشارہ. مجھے ایک GIP دو

Published on by meditationguru

دل کا دورہ مصیبت کا اشارہ. مجھے ایک GIP دو

ہارٹ اٹیک GIP کے لئے؟ کے پوچھو

 

ایک نئی تحقیق نے ظاہر کیا ہے کہ ایک انجکشن گلوکوز، انسولین، اور پوٹاشیم پر مشتمل ایک آسنن دل کا دورہ پڑنے سے ایک شخص کو بچا لے گا ہے. تو چللانا 'مجھے ایک GIP دے (گلوکوز، انسولین، پوٹاشیم' اگر آپ کو اس سے ظاہر ہوتا ہے آپ کو دل paramedics جو تم پہلے تک پہنچنے کے لئے بیماری ہے جو کچھ کر سکتے ہیں.

 

ایک مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ شاٹ اگر جگہ پر دی گئی ہسپتال کے راستے پر دل حملوں سے روکتا ہے. ایک electrocardiogram کو کاک انجیکشن کے لئے ضرورت کا تعین کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.

 

بوسٹن میں Tufts میڈیکل سینٹر میں کی گئی ایک تحقیق کے بعد یہ کاک انجکشن کی سفارش کی جاتی ہے. میڈیکل سینٹر میں کلینکل ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کے ڈاکٹر ہیری Selker نے ڈائریکٹر کو بھی نے 61st شکاگو میں امریکن کالج آف کارڈیالوجی کے طور پر جمع کانفرنس میں اس موضوع پر ایک پریزنٹیشن دی.

 

کاک انجکشن پچاس کے مقابلے میں ڈالر درکار ہوتے ہیں اور مستقبل میں paramedics کی طرف سے استعمال کیا جا سکتا ہے. یہ مثبت نتائج کے ساتھ تمام امریکی بھر میں 33 طبی سہولیات کی طرف سے کوشش کی ہے. دل کے پٹھوں کو پہنچنے والے نقصان GIP انتظام کے مریضوں میں صرف 2 فی صد تھی جو کاک نہیں دی تھی دوسرے مریضوں میں 10 فی صد کے مقابلے میں.

Published on Health

Comment on this post