معجزہ Aleppo کے لئے کی ضرورت ہے

Published on by meditationguru

Aleppo کے لئے درخواست

عیسائیوں اور پوری دنیا میں یہودیوں 'دمشق ​​کے Aleppo پر حملے کی کسائ پر کی چللاہٹ جائے اٹھا چاہئے. اس شہر ہے جو کہ شام میں سب سے بڑا ہے تاریخی مذہبی واقعات کے staging زمین رہا ہے. یہ ایک عالمی ورثے کی ہے اور بجائے سالم امام بشر کی طرح ایک کے مورھ آمر کی طرف سے تباہ کئے جانے کی ضرورت ہے.

یہ چند دنیا شہروں ہیں جو گزشتہ آٹھ ہزار سال کے لئے آباد کیا گیا ہے میں سے ایک ہے. شہر یونانیوں، رومیوں، Byzantines، عرب، منگولوں، ترک، فرانسیسی اور Alawite Assads کی طرف سے کیا گیا فیصلہ دیا ہے. ہر گلی اور قدیم گھر دنیا کے ماضی کی ایک لنک ہے. اس خطے میں بہت سے مذاہب کو جنم دیا ہے. تین مذاہب جو میں Aleppo یہودیت، عیسائیت اور اسلام کی کے گرد دھول زمین سے پیدا ہوتی ہیں. وہ عام نبیوں اور مسیہا ہے. ابھی تک وہ اس تاریخی بھائی دشمنی جو Aleppo کے ہر گلی میں خون کی وجہ سے ہے چکے ہیں.

Aleppo مشہور شہر ہے جہاں سینٹ شمون Stylites بڑے تیس سات سال کے لئے ایک ستون کے اوپر ایک پلیٹ فارم پر رہنے کے لئے منتخب کیا ہے. ایک یادگار ستون کی سائٹ کے ارد گرد اب بھی موجود ہے. ایک مسلط رازگڑھ ٹھیک شہر کے وسط میں ایک ٹیلا پر بیٹھتا ہے.

Aleppo صلیبی جنگوں کے لئے کیا گیا ہے گواہ ہے. مشہور Aleppo کوڈیکس ایک قدیم عبرانی بائبل پانڈلپی چوری اور مصر لے جایا گیا تھا. یہ قاہرہ کے ایک کنیسہ میں محفوظ تحویل میں رہے. عظیم یہودی کی فلسفی Maimonides Aleppo کوڈیکس مشاورت کی ہے جبکہ یہ اس طرح قاہرہ میں محفوظ تھا. Aleppo کوڈیکس Maimonides کے ایک خاندان کی طرف سے لائی 1375 میں Aleppo واپس آ گیا.

شام پانچ صدیوں کے لئے Aleppo کوڈیکس کے لئے گھر تھا اس سے پہلے کہ یہ 1947 ء کے فسادات میں کسی کی طرف سے چوری ہو گیا تھا. صدر Itzhak اسرائیل کے بین Zvi یہ مراد Faham، شام کے ایک یہودی کی طرف سے ایک تحفہ کے طور پر استقبال کیا. بعض حصوں متن سے لاپتہ گیا تھا اور یروشلم میں تو یہ اب ہے. آج یہ یروشلم اسرائیل میوزیم میں کتاب کے مزار پر آخر میں ٹکی ہوئی ہے.

Aleppo جنگ اور محرومی کے لئے ایک اجنبی نہیں ہے. لنگڑا تیمور تمام رہائشیوں نے اس کو ہلاک کر دیا اور شہر کے دروازے پر اس کی کھوپڑی کا ایک پہاڑ کی ٹریڈ مارک کو چھوڑ دیا. قدیم دور میں Aleppo کے قریب علاقے سوبا کو بلایا گیا تھا. یہ پرانے عہد نامہ میں کئی بار ذکر کیا جاتا ہے. شہر شاؤل اور ڈیوڈ سمیت ہمسایہ کنگز کی طرف سے بہت سے اتنی بار لوٹی. پہلا ورلڈ کے بعد فرانس کے مینڈیٹ کے تحت 1943 تک جنگ Aleppo فرانس کی طرف سے چلایا گیا تھا جب شام کو لبنان اور شام میں تقسیم کیا گیا تھا.

آج بندوقیں اس قدیم شہر کی بلاسٹنگ کر رہے ہیں، صرف خدا ہی جانتا ہے کہ اولاد کے لئے کیا رہ جائے گا.

خدا کو Aleppo کے باشندوں کے لئے ایک درخواست ارسال کریں.

Comment on this post