غیر حقیقی شام

Published on by meditationguru

غیر حقیقی شام

غیر حقیقی شام

اس کے غیر حقیقی نامہ نگاروں کو شام کے بارے میں کہتے ہیں. ایک عورت ایک کھلی سرخ گاڑی میں خالی سڑکوں کے ذریعے ایک سواری لیتا ہے، جبکہ پس منظر میں ایک جنگ rages کو. وہ کہتے ہیں، 'یہ کچھ نہیں ہے، زندگی صرف چند گولیوں پر جاتا ہے، مجھے کوئی اعتراض نہیں کیا جا رہا ہے ہلاک ہو، کیا وہاں ہے کہ جب تک بشر شام کے اندر ہے کے لئے جینا ہے. 'وہ مجھے اس کلاشنکوف سے ظاہر ہوتا ہے، پوری طرح سے لوڈ آخر تک لڑنے گے،' اس نے مجھ سے ایک انگوٹھوں دیتا ہے اور دھول کا ایک گاڑھا بادل چھٹ جاتا چھوڑ. ہے.

یہ باغیوں کی روح میں اس لوہے کو قبول کرنا مشکل ہے. ان کی موت کے بارے میں کچھ نہیں لگتا ہے. بشر کے لئے جانا پڑتا ہے. باغیوں کے بشر کے گنڈوں کے خوف میں رہنے والے کا بیمار ہیں. انہوں نے ایک آزاد اسلامی جمہوریہ کو ابھی سے کرنا چاہتا ہوں. میں ایک ستون کے پیچھے کور کے لیے چلاتے کے طور پر گولیاں مجھے شیخی ورنبوندوں کی طرح ہوا میں کنکریاں بھیجنے کی سمت کا پتہ لگانا.

یہ ایک خواب ہے مجھے یقین ہے. میں نے ترکی کی جانب سے ایک بغیر پائلٹ سرحدی چوکی کے ذریعے میں گھومنے ہے. میں خود کے لئے اسد خاندان کہ میں کیا گیا ہے کے بارے میں لکھنے کے بیدردی سے دیکھنا ہوگا. A fluttering شام پرچم مجھ سے خیر مقدم کرتا ہے. لوگ میں دھول پگڈنڈی کو چھوڑ کر بڑے SUVs میں ترکی میں بھر میں گاڑی چلا رہے ہیں.

میں میرے پرانے Gahiba کی موٹر سائیکل پر Medan کے ذریعے چلاتے ہیں. ہالی وڈ سیٹ افغانستان میں ایک چھاپے کے بارے میں ایک فلم کو بنانے میں میں ضرور چلی ہے. لیکن لوگ مختلف کپڑے پہن کر رہے ہیں. وہ مغربی لباس پہنتی ہیں. A باغی فوج کی چوکی مجھے مجھے تقریبا مشین گن کی آگ سے مردہ شوٹنگ کے بعد کے ذریعے کی اجازت دیتا ہے. مجھے V علامت کو 'اللہ ہو اکبر' کے معنی خدا عظیم ہے اس کے بعد کئی جگہوں پر ملتا ہے.

میں تھکا ہوا اور بھوکا ہوں. میں دیہات اور چھوٹے شہروں کے ذریعے ڈرائیونگ رکھو. کچھ نقصان نہ پہوبچانےوالا ہیں اور جیسے اگر جنگ نے انہیں منظور کی طرف سے ہے دیکھو. میں موٹی مجھ سے آگے بادل دیکھ رہا ہوں. میں نے سڑک کو فوری طور پر حاصل اور ایک ٹوٹا ہوا دیوار کے پیچھے چھپانے کی. ایک قافلے نے مجھ سے کی طرف سے گزر جاتا ہے. چار ٹینک اور ایک بکتر بند گاڑی. جہاں میں چھپا ہو اور ڈھیلے کی اجازت دیتا رہا ہوں ایک شیل کی طرف ایک ٹینک جھولوں اور پوائنٹس کی توتن. یہ ویرت یہ ایک موٹی تیر کی طرح دیوار اور اس میں لاٹھی مار دیتی ہے. میں نے بجلی اور زوم میرے wits سے باہر ڈر بند کی میں میری موٹر سائیکل کو ٹھوکر مارو.

تقریبا ایک کلومیٹر دور میں روکنے اور تجسس میں واپس دیکھو. ایسا لگتا ہے جیسے اس کا حکم کیا گیا تھا. ایک ہیلی کاپٹر کے نزول فرماتا ہے. A قد شرابی آدمی باہر ہو جاتا ہے اور دیوار کے خلاف piddle کرنے کے لئے شروع ہوتا ہے. یہ بشر ہے. انہوں نے ایک ہیلی کاپٹر زمین پر اپنی زندگی کے لئے خوف میں ضرورت سے زیادہ پینے اور حلقوں شام لے جایا گیا ہے. انہوں نے صرف ایندھن بھرنے، خوراک اور شوچالی جانے کے لیے نیچے آتا ہے. میں دوربین کے ذریعے باہر لے میرے سپر طاقت لیزر گولی کی بندوق اور مقصد ہے. میں نے دیوار میں پھنس گئے شیل کی بنیاد کو مارا ہے اور یہ فٹ ہے. دھول کا ایک بڑا بادل آسمان میں اگتا ہے اور اس سے باہر میں دیکھ رہا ہوں ایک عجیب چیز آسمان میں ایک بڑا آرک میں خود اور loops کا آغاز کر دیا ہے اور میرے پاؤں پر گرتا ہے. یہ بشر کی سر ہے.

میں نے بشر کو ہلاک کر دیا ہے. میں لطف میں کود گیا اور ٹرین کی چھت پر میرے سر پر مارا. میں اپنے اگلے پیغام کو ایک سفر میں سیلزمین کے طور پر سفر کر رہا تھا.

کہ واقعی یقین ہے کہ اصلی غیر حقیقی تھا.

Comment on this post