عفت و عصمت لنز بیلٹ کوڈ یروشلم

Published on by meditationguru

نو سال قبل کرسمس سے پہلے ایک عورت ایتھنز ایئرپورٹ پر خطرے کی گھنٹی کو متحرک کیا کیونکہ وہ اس کے کپڑے کے تحت ایک دھاتی عفت و عصمت کی بیلٹ پہنے ہوئے تھے.

انہوں نے دعوی کیا کہ اس کے شوہر نے اسے جب وہ یونان میں چھٹی کے دن کے لئے گئے تھے پہننے کے لئے مجبور کیا تھا. اس نے اس کو ایک اضافی ویواہیک معاملہ نہیں کرنا چاہتا تھا.

کہانی کی حقیقت صرف عورت کی طرف سے جانا جاتا ہے لیکن سوال یہ کتنی دیر تک گزشتہ ایک ایسی شادی رہے گا؟

اصل عفت و عصمت بیلٹ صلیبی جنگوں پر جانے شورویروں کی بیویوں پر عائد کی توقع کی جاتی ہے. یہ کہانی بھی کسی بھی توثیق کا فقدان ہے.

عفت و عصمت بیلٹ آج جنسی کھلونے کی طرح زیادہ محبت کرنے والوں گدگدانا ہیں. ایک شوہر نے اپنی بیوی کو یہ ان کی شادی کے دن پر پہننا. انہوں نے محسوس کیا وہ اس سے محبت ہے اگر وہ unlocking کیا کی حوصلہ افزائی کرنے کے لئے اضافہ کرے گا.

کورس کے ہر کسی کے دماغ کو حفظان صحت کا سوال wanders ہے. یہ کسی غلط نظام ہے.

شاید ایک موجد ایک الیکٹرانک عفت و عصمت کی پٹی ہے جو صرف اس صورت میں جب آپ درست پاس ورڈ میں مکمل کھل جائے گا پر ابھی کام کر رہی ہے. ڈین براؤن کے لئے یہ وقت ہے کہ اگر تمام سراگ نہیں دریافت کر رہے ہیں پھٹنے قائم کرنے کے لئے ایک خوبصورت ہیروئن کے ساتھ ایک اور ترلر لکھنے ہے. نصاب کی ترتیب یروشلم سے آسٹریا میں لنز، جہاں ایک خاتون کی لاش 1889 میں ایک عفت و عصمت کی بیلٹ پہنے ہوئے دریافت کیا گیا تھا کو ایک نسل ہو سکتی ہے. ہے.

Comment on this post